duminică, 21 februarie 2016

Top 10 - Bancuri cu medici / Cel mai bun banc cu doctori

Saracii doctori. Nu este de ajuns ca sistemul medical este la pamant, trebuie sa mai si existe bancuri cu ei? De la bancuri cu doctori care iau spaga pana la bancuri cu doctori obsedati, va prezentam mai jos cele mai frumoase si tari 10 bancuri cu si despre medici.

Locul 10 – bancuri cu doctori/medici
- Doctore, sunt extrem de deprimat, nu mai am nici poftă de viaţă. Ce mă sfătuieşti: să mă sinucid ori să-mi înec disperarea în băutură. Cum e mai bine ?
- Depinde cum stai cu ficatul…

Locul 9  – bancuri cu doctori/medici
 - Domnişoară, de câte ori îmi surâdeţi, îmi vine să vă invit la mine.
- Vai, sunteţi un seducător!
- Nu. Sunt dentist!

Locul 8  – bancuri cu doctori/medici
În spital este adus un tip cu o fractură craniană.
Sora medicală completează fişa şi întreabă:
- Căsătorit?
- Nu, am avut un accident.

Locul 7 – bancuri cu doctori/medici
Ginecologul:
- Ce-i asta?
- Vagin?
- Eu înţeleg că vagin, dar de ce nu e ras?
- Soţul nu-mi permite.
- Unde-i soţul?
- Pe coridor.
Îl aduce medicul pe bărbat. Doctorul:
- Ce-i asta?
Bărbatul:
- Vagin.
Femeia:
- Ăsta nu-i soţul meu.
Locul 6  – bancuri cu doctori/medici
Medicul întreabă o pacientă:
- De când au început să vă cadă dinţii?
- Imediat după nuntă...

Locul 5 –  bancuri cu doctori/medici
Un bărbat merge la psihiatru:
- Doctore, soţia mea e infidelă. În fiecare seară, merge la barul pescarilor şi agaţă bărbaţi. Chiar mai rău, se culcă cu oricine o întreabă! Înnebunesc! Ce crezi că ar trebui să fac?
Doctorul răspunde:
- Relaxează-te, respiră adânc şi încearcă să te calmezi. Acum spune-mi, unde mai precis e barul acesta?

Locul 4 – bancuri cu doctori/medici
 O femeie sună disperată la medicul veterinar:
- Domnule doctor, pisica mea a băut circa 50 ml de benzină. Apoi s-a învârtit ca nebuna prin casă vreo trei ore şi acum stă pe canapea şi nu se mai mişcă deloc. Ce credeţi că s-a întâmplat?
Stă medicul şi se gândeşte, apoi răspunde calm:
- O fi rămas fără benzină?

Locul 3 –  bancuri cu doctori/medici
Un tip blond aşteaptă la maternitate să-i nască nevasta. Iese doctorul din sală şi anunţă:
- Aveti 5 gemeni!
- Ştiam eu că funcţionez ca un tun!, zice omul mândru.
- Atunci să-l curăţaţi puţin, pentru că plozii sunt complet negri...

Locul 2 – bancuri cu doctori/medici
O tipă se duce la medic cu nasul umflat. Medicul o întreabă:
- Albină?
- Da.
- S-a pus pe nasul dv.?
- Da.
- V-a înţepat?
- N-a avut timp, pentru că soţul meu a şi lovit-o cu lopata

Locul 1  – bancuri cu doctori/medici

O mamă îşi duce fiica la ginecolog:
- Domnule doctor, vreau să văd dacă fiica mea are floarea ruptă.
După control:
- Doamnă, fiica dumneavoastră nu are numai floarea ruptă are şi ghiveciul spart.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu