luni, 15 februarie 2016

Top 10 - Bancuri cu politisti / cel mai bun banc cu politisti

Am ajuns la preferatele noastre, bancurile cu politisti. Oare sunt atat de haioase tocmai pentru ca sunt, in mare parte, adevarate sau sunt haioase pentru ca toti am luat fie macar si un avertisment pe care l-am considerat abuz? Oricare ar fi motivul, bancurile cu politisti raman cele mai frumoase bancuri

Locul 10 – bancuri cu politisti
Poliţia derulează ample controale în trafic, sunt vizaţi şoferii fără iconiţe si cruciulite în parbriz.

Locul 9 – bancuri cu politisti
Un politist gaseste un pusti la colt de strada vanzand ceva în gramajoare mici.
Il intreaba pe pusti cu un aer sever:
- Ma, ce faci tu aici?
- Vand samburi de mar domnule!
- Si la ce sunt buni astia?
- Fac minte domnule!
- Bine da-mi si mie de 2 lei.

Locul 8 – bancuri cu politisti
Un politist se suie in autobuz si taxeaza un bilet, dupa care mai taxeaza unul. Un cetatean il vede si-l intreaba:
- De ce ati taxat 2 bilete?
Politistul raspunde:
- Pai daca pierd unul, il am pe al doilea!
- Si daca le pierzi pe amandoua?
- Am abonament!

Locul 7 – bancuri cu politisti
Un poliţist în autobuz. Înghesuială mare, căldură. Cineva strănută. Poliţistul:
- Cine a strănutat?
Linişte.
- Cine a strănutat?! insistă poliţistul grav.
Lumea nu mai respiră. Poliţistul scoate pistolul şi trage două focuri pe geam:
- Cine a strănutat!?!
Toţi tremurau. În sfârşit, o băbuţă pe un scaun cu voce gâtuită:
- Eu am strănutat.
- Sănătate, mamaie!
Apoi cu privirea spre ceilalţi călători speriaţi:
- Ni s-a ordonat să fim politicoşi

Locul 6 – bancuri cu politisti
Pe malul unui lac, un poliţist îi zice unei tinere:
- Domnişoară, aici este interzisă baia!
- Dar de ce nu mi-aţi spus asta înainte de a ma dezbrăca?
- Pentru că dezbrăcatul nu e interzis..

Locul 5 – bancuri cu politisti
Un politist bine dispus introduce fise intr-un automat de sandvich-uri. Sandvich-urile cad pe jos si se imprastie peste tot. In spatele politistului se face o coada destul de mare. Un om mai in varsta, pierzandu-si rabdarea il intreaba:
- Bine, omule, ce faci?
- Gura! Cat timp castig, eu joc.

Locul 4 – bancuri cu politisti
Seful de post al politiei il trimite pe subalternul lui zi de zi sa-i cumpere ziarul. Acesta se gandestesa cumpere 7 ziare si sa-i dea unul zilnic.
- Ba Barbule, spune seful de post, ba da prost e asta, e a saptea oara cand face accident si tot pe acolo trece...

Locul 3 – bancuri cu politisti
Doi poliţişti discută:
- De ce îţi pui copilul să doarmă pe dulap?
- Data trecută a căzut din pat şi n-am auzit.

Locul 2 – bancuri cu politisti
Un tractorist a rasturnat remorca cu lemne chiar in mijlocul strazii.
Un politist care era in preajma ii zice:
- Ce-ai facut, esti terminat, sa vezi ce-o sa-ti faca seful...
Tractoristul: - Pai stie...
Politistul: - De unde stie?
Tractoristul: - Pai... este sub lemne...

Locul 1 – cel mai bun banc cu politisti
Un copil plânge în faţa casei. Un poliţist se apropie şi-l întreabă:
- Ce faci băieţel aici, de ce plângi?
- Tata o bate în casă pe mama!
- Poftim?! Cum îl cheamă pe taică-tu?
- Nu ştiu... şi nici mama nu vrea să spună, că de-aia ia bătaie...


Un comentariu:

  1. Bărbatul tău a spus brusc că vrea să divorțeze și că vrei să te întorci când mai există dragoste în familie? Atunci nu mai căuta pentru că Dr. Ajayi marele vrăjitor este cel potrivit pentru tine. De profesie sunt bancher, când căsnicia mea de 7 ani s-a prăbușit, asta chiar mi-a frânt inima și chiar mi-a afectat meseria pentru că mă gândeam mereu și nu mă concentram. Îmi iubesc cu adevărat soțul, așa că caut modalități pe care să le pot recupera după ce am trăit separat timp de aproximativ 5 luni. Am dat peste mărturia unui bărbat care a spus că a reușit să obțină o promovare cu ajutorul marelui vrăjitor Dr. Ajayi, așa că i-am luat legătura și l-am contactat, i-am explicat problemele de căsătorie și el m-a asigurat că lucrurile vor urma. devine mai bine pentru mine, dar mi-a spus câteva lucruri care trebuie făcute pentru a-mi atinge scopul, i-am urmat instrucțiunile și astăzi trăiesc din nou fericit cu soțul meu, el este cu adevărat un om minunat și binecuvântat de zeii săi. Contactați Dr. Ajayi pentru orice fel de probleme de viață pe numărul său Viber sau WhatsApp: +2347084887094 sau Email: drajayi1990@gmail.com nu veți regreta întâlnirea cu el.

    RăspundețiȘtergere