duminică, 14 februarie 2016

Top 10 - Bancuri cu betivi / Cele mai bune 10 bancuri cu betivi

Cine nu a auzit macar un banc cu betivi? Pentru cei care inca nu au auzit bancuri cu si despre betivi, va invitam sa parcurgeti cele mai bune zece anecdote.

Locul 10

La o bere, toţi se veselesc, numai unul e trist.
- Ioane, de ce eşti trist?
- Am aflat că nevastă-mea are SIDA...
O pauză lungă...
- Am glumit, băieţi. Ce v-aţi îngălbenit aşa?


Locul 9

Vine soţul acasă beat. Soţia îl aşteaptă în prag pregătită cu o tigaie în mână, la care soţul:
- Du-te şi te culcă, nu mi-e foame!


Locul 8

Un betiv povesteste altui betiv:
- Si cum mergeam linistit spre casa, deodata simt ca ma calca cineva pe mana.

Locul 7

Un betiv se urca in tramvai si spune:
-Ma pis pe toti calatorii de pe partea dreapta.
Nimeni nu are curajul sa spuna nimic.
-Ma c*c pe toti calatorii de pe partea stanga.
Un tip tanar si bine facut se rasteste la betiv:
-Si pe mine?
Betivul se uita cu ochii tulburi si spune:
-Nu, pe tine te las la urma sa ma sterg la fund.



Locul 6

"Un betiv se intorcea intr-o seara acasa si se opreste in fata unui felinar si incepe sa bata in el, la scurt timp trece un alt betiv care ii spune :
Insista, insista ca e lumina aprinsa!"



Locul 5

Un betiv trecea strada cand, la un moment dat, un Saint Bernard urias da peste el si il doboara pe caldaram. O clipa mai tarziu, o masina da coltul si-l loveste pe betiv in plin.
Un trecator vazand ce s-a intamplat, sare in ajutorul betivului si-l intreaba: “Ai patit ceva?”
“Nu prea”- bolboroseste betivul. “Cainele nu mi-a facut prea mult rau, dar cutia agatata de coada lui era aproape sa ma omoare.”



Locul 4

Un betiv isi suna nevasta si-i spune:
-Draga mea, am o sedinta, raman sa dorm la ea!



Locul 3

Un betiv opreste un taxi :
− Sunteti liber?
− Da!
− Hai sa stam putin de vorba.



Locul 2

Un betiv moare si asteapta reincarnarea.
-Pentru ca ai fost betiv la viata trecuta, in viata urmatoare va trebui sa porti o povara care sa te purifice,... o boala.Dar pentru ca de fiecare data cand te imbatai spuneai ,,Doamne-ajuta!!!'', ai dreptul sa alegi; asadar ce sa fie : Alzheimer sau Parkinson?
-Parkinson.
-Bun, asa sa fie. Dar poti sa-mi spui te rog de ce ai ales asta?
-Pai... mai bine sa vars din pahar cand il duc la gura, decat sa uit unde am pus sticla!



Locul 1 - Cel mai bun banc cu betivi

Un betiv intrã într-un bar si îi spune barmanului: 
- O vodcã mie, o vodcã tie si câte o vodcã la cei din bar! 
Barmanul face întocmai, dar când cere plata, betivul n-are bani. Barmanul îl bate si-l dã afarã. În seara urmãtoare, acelasi betiv intrã în bar si zice: 
- O vodcã mie si câte o vodcã la cei dn bar! Barmanul întreabã ironic: 
- Si pentu mine nu?! 
- Nu! Tu cum bei un paharel, devii violent.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu