vineri, 4 martie 2016

Top 10 - Bancuri cu moldoveni / Cel mai tare banc cu moldoveni

Haideti fratilor, sa fim sinceri! Bancurile cu moldoveni sunt printre cele mai tari bancuri care exista. Si moldoveni, ca sa nu se supere pe noi, sunt printre cei mai haiosi. Ca doar n-or fi iesit bancurile cu moldoveni, asa, din senin? J

Locul 10 – bancuri cu moldoveni
 Erau doi ciobani moldoveni si stateau sprijiniti in bite.Deodata unul din ei ia bita si il loveste zdravan pe celalalt in fata. Ala se ridica plin de singe si ia pozitia initiala fara sa zica nimic. Peste un timp il intreaba: "ba, tu cind ai dat adineauri, ai dat serios sau in gluma?"
Ala raspunde: "Pai ,in serios"
"Pai daca faceai in serios dracii te lua!"

Locul 9  – bancuri cu moldoveni
 Era odata Mircea cel batran in lupta cu Baiazzid. Si erau pe maluri diferite.Intr-o zi se scoala Mireca si striga la Baiazzid:
-Baiazzide?
- Ce e ma?
-Muie ma!
Baiazzzid nervos la culme.A doua zi la fel:
-Baiazzide?
-Ce e ma?
Muie ma!
Baiazzid enervat la culme, se scoala si el a doua zi inaintea lui Mircea si striga:
-Mircea?
-Ce VREI ma?
-Muie ma!

Locul 8  – bancuri cu moldoveni
De ce li se spune moldovencelor nuci? Pentreu că se coc în Moldova şi se sparg la Bucureşti…

Locul 7 – bancuri cu moldoveni
Stiti ce sunt chilotii?
- Aia care chiloteaza avioanele...

Locul 6  – bancuri cu moldoveni
  Doi moldoveni:
- Măi Ioane, cum te aperi tu împotriva SIDA?
- Cu prezervativ, îl port tot timpul.
- Şi nu-l dai jos niciodată?
- Ba da, cînd mă duc la toaletă şi cînd fac sex!

Locul 5 –  bancuri cu moldoveni
Cum se numeste pe moldoveneste filmul "Salvati de clopotel"?
Izbaviti de talanguta!

Locul 4 – bancuri cu moldoveni 
 Intr-o seara colonelul vine acasa beat mort, cu uniforma murdara si incepe sa urle catre aghitant.
-Castravete, spala-mi uniforma, maiorul Capusa a vomat pe ea. O sa-i dau 5 zile de arest!
Dupa ce a curatat uniforma, moldoveanul zice:
-Dom'colonel, sa-i dati la maiorul Capusa 10 zile de arest!
-De ce?
-A facut si caca in pantalonii dumneavoastra!

Locul 3 –  bancuri cu moldoveni
Doi moldoveni indragostiti stau pe o banca,intru-un parc.
-Marie,vrei sa-ti arat Ursa Mare?
-Mai Ioane,aici,de fata cu atata lume?

Locul 2 – bancuri cu moldoveni
In gara un moldovean intreaba:
-Cat costa un bilet la viseu?
- 50 lei
- Decat sa dau 50, mai bine ma cac pe mine

Locul 1  – bancuri cu moldoveni / cel mai tare banc cu moldoveni

Serioja apare cu un ochi vanat la lucru. Colegii il intreaba ce a patit.
- Am fost ieri la sedinta de sindicat. Natasa, care a stat in fata mea, s-a ridicat la cuvant. Am observat ca i s-a prins fusta intre bucile curului, iar eu i-am scos-o. S-a intors si mi-a trantit o laba peste ochi, de am crezut ca s-a prabusit cladirea pe mine.
Peste doua saptaminit Serioja apare si mai vanat la ochi.
- Dar acum ce-ai patit? - il intreaba colegii.
- Iar am fost la sedinta de sindicat, si Natasa a stat iar in fata mea si iarasi a luat cuvantul. Fusta iar i s-a prins intre buci. Nicolai a observat si i-a scos-o. Eu am stiut ca nu-i place, si i-am bagat-o inapoi...

Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere