luni, 15 februarie 2016

Top 10 - Bancuri cu neveste / Cele mai bune bancuri cu neveste din lume

Ok. Nu radem pe seama sotiilor sau prietenelor noastre, acest lucru este clar si vrem sa subliniem inca de la inceput. Dar nu ne putem abtine sa nu va prezentam cele mai bune zece bancuri cu neveste, evident, cele mai bune zece bancuri cu neveste pe care le-am gasit noi. Daca aveti un banc bun, lasati un comment.

Locul 10 – bancuri cu neveste
Daca ai impresia ca sotia nu se intereseaza de tine, incearca macar o data sa nu platesti aduci tot salariul acasa.

Locul 9 – bancuri cu neveste
Doi soti se cearta deoarece el o inseala pe ea. Sotia ii spune suparta ca pleaca si isi va insela sotul cu primul barbat intilnit.
Pe drum gaseste un betiv pe care il duce acasa. Ajunsi acasa ea il intreaba pe betiv:
-Ce ai vrea sa faci?
-Sa beau!
-Du-te la frigider!
Cind se intoarce de la frigider ea in capot il intreaba:
-Ce ai vrea sa faci?
-Sa beau!
-Du-te la frigider!
La intoarcere ea e in bikini si il intreba:
-Ce ai vrea sa faci??
-Sa beau!
Ea(enervata):
-Du-te la frigider!
El, la intoarcere o gaseste goala.
-Ce ai vrea sa faci dragul meu?
-Treci… capra! Ea, fericita ca in sfirsit isi va insela sotul, se aseaza capra. El, urcandu-se cu greu pe ea, ii spune:
-Du-ma la frigider!!!

Locul 8 – bancuri cu neveste
El si ea in pat. Suna telefonul. Ea raspunde, si vine inapoi.
- Cine a fost? - intreaba el.
- Sotul.
- Atunci plec.
- Stai linistit. A zis ca mai sta inca o ora, fiindca a iesit la o bere cu tine

Locul 7 – bancuri cu neveste
Moare toata lumea de pe pamant si se duce in Rai. Dumnezeu vine si spune:
- Vreau ca barbatii sa formeze doua cozi. Una pentru barbatii care in timpul vietii si-au dominat nevestele si una pentru barbatii care au fost dominati de ele. Iar femeile sa plece cu Sf. Petru.
Zis si facut, cand Dumnezeu se uita din nou, femeile plecasera si barbatii formasera doua cozi. Coada barbatilor dominati de neveste avea 100 de km, iar coada barbatilor care isi dominasera nevestele era compusa dintr-un singur om.
Dumnezeu se enerveaza:
- Barbatilor, ar trebui sa va fie rusine. V-am creat dupa chipul si asemanarea mea si v-ati lasat tinuti sub papuc. Priviti-l pe singurul meu fiu care a stiut sa stea drept si m-a facut mandru de el. Invatati de la el! Spune-le, fiul meu, cum ai reusit sa fii singurul barbat din aceasta coada?
- Nu stiu, nevasta-mea m-a pus sa stau aici.

Locul 6 – bancuri cu neveste
Doua prietene stau de vorba la birou...
-Mai nu stiu ce sa mai fac , am o durere cumplita de gat.
-Ah, nici o problema, iti recomand un remediu sigur. Eu de cate ori ma doare gatul, fac sex oral cu sotul meu si a doua zi nu mai am nimic.
-Serios?
-Da. A doua zi, la birou... prietena cea bolnava apare foarte zambitoare...
-Ei, cum te mai simti?
-Extraordinar... ai avut dreptate, remediul recomandat de tine functioneaza perfect... doar ca sotului tau nu-i venea sa creada ca a fost ideea ta..
Locul 5 – bancuri cu neveste
Sotul vine din baie, dezbracat si se urca in pat.
Sotia il vede si incepe:
- Vai, draga, am o durere ingrozitoare de cap!
- Perfect, spune sotul.
 Tocmai vin din baie, unde mi-am pudrat penisul cu aspirina ...
 O administrezi pe cale orala sau ca supozitor?

Locul 4 – bancuri cu neveste
Doua femei stateau de vorba in parc despre viata lor sexuala. La un moment dat una o intreaba pe cealalta:
- Auzi, draga, tu vorbesti cu sotul tau in timp ce faci sex?
- Da, daca ma suna!

Locul 3  – bancuri cu neveste
Doi prieteni vorbeau:
- Cum e mă să fii însurat?
- Super tare,ma simt de parcă aş fi din nou în liceu.
- Adică?
- Fumez în toaletă, beau pe ascuns…

Locul 2 – bancuri cu neveste
Sotia in pat cu amantul... vine barbatul acasa si cand il vede,femeia ii zice:
-La ora asta se vine???.... .
La care barbatul furios....
-Si asta cine e ,nenorocito??
-Nu,nu ,nu...nu schimba subiectul!!!
Locul 1 – cel mai bun banc cu neveste

Suna telefonul noaptea…
Barbatul: "- Daca e pentru mine nu sunt acasa."
Nevasta raspunde: "- Este acasa."
Barbatul: "- Ce ti-am spus femeie ???"
Nevasta: "- A fost pentru mine!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu